четвер, 9 червня 2011 р.

Модуль 1. Рефлексія

Проаналізуйте, як зміст цього модуля допоміг створенню Вашого проекту.

Як проекти зможуть допомогти моїм учням відповідати стандартам і розвивати навички 21-го століття?
Як потрібно використовувати проекти, щоб поліпшити якість навчання учнів?

Обміркуйте те, як знання, отримані в цьому модулі, вплинуть на Ваше викладання і на якість навчання Ваших учнів. Запишіть свої судження, перерахуйте ключові освоєні аспекти, питання і сумніви у своєму відгуку (рефлексії).

p.s. якщо у Вас не налаштований профіль, то будь ласка підпишіться - поставте під своїм текстом прізвище, щоб тьютори знали, хто виконав рефлексію.

20 коментарів:

  1. На сьогоднішній день потік інформації на стільки бурхливий і різноманітний, що встежити за ним практично не можливо. Проекти допомагають охопити інформацію, яка є важливою для учнів, але не розглядається програмою.
    Для поліпшення якості навчання учнів необхідно обирати такі проекти, які були б цікавими для учнів

    ВідповістиВидалити
  2. Сам проект спрямований на розвиток навичок 21 століття а саме
    1) адаптованість та відповідальність- розвивається при самостійній роботі учня та підстраювання під задані проблеми проетка
    2) Комутативне уміння буде розвиватися коли учень працюватиме у групах
    3)Креативність - вирішення певної проблени на яку учень не має шаблонної відповіді нут і так далі......................

    Проекти потрібно використовувати доцільно на певному етапі не часто, але з розумом(тобто підготовлено)

    Буду впроваджувати.

    ВідповістиВидалити
  3. Ввжаю, що проектна технологія добре розвиває вміння мислити самостійно,співпрацювати з оточуючими, відчувати відповідальність за виконане завдання. Ну і звичайно ж продовжити формування ІКТ-культури.
    Оскільки для мене чіткіше стали етапи роботи з проектом, буду використовувати їх частіше.

    ВідповістиВидалити
  4. Робота в проектах допомагає учням у формуванні життєвої кометентності, яка містить , серед іншого, такі ключові компетентності, як навчальна, інформаційна, комунікативна. Інтегрованість контенту сприяє формуванню цілісної картини світу у учнів, що підвищує їх конкурентоспроможність у подальшому житті.

    ВідповістиВидалити
  5. Цікава інформація для старту роботи над проектом.
    Робота над будь-яким проектом - це, насамперед, поштовх для учня до саморозвитку, до самостійної роботи. Проектна робота, коли учень працює за планом або, навіть сам планує свою діяльність(ще краще!) допомагає розвинути в дитині необхідні навички та якості людини 21 століття, які перераховані в середовищі Intel Навчання для майбутнього.
    Пузир Т.В. ЗОЩ №13

    ВідповістиВидалити
  6. Багато цікавої та змістовної інформації. Зміст першого модуля допоміг чіткіше зрозуміти пункти плану навчального проекту. Публікація для батьків - вдала знахідка. Дуже добре залучати батьків разом з дітьми до інформаційних технологій. Для сучасної школи це дуже важливо.
    Гребенюк Ольга.

    ВідповістиВидалити
  7. Дані проекти будуть розвивати в учнів навички пошуку та аналізу інформації, представлення своєї роботи як вузькому колу слухачів (школа) так і широкій спільноті (інтернет). Знання отримані в цьому модулі показали необхідність залучення батьків до проектної діяльності в школі.

    ВідповістиВидалити
  8. Ефективність у використанні методу- проектів - і дітям цікаво, і робота велика за обсягом та корисні - можна далі використовувати на уроках. Робота над проектом дозволить в дітях розвинути співробітництво, відповідальність, критичне і системне мислення. І взагалі робота над проектом це цікавий процес і для дітей і для вчителя!
    Людмила Олефіренко

    ВідповістиВидалити
  9. Вважаю, що літературу теж можна викладати, застосовуючи ПТ, а особливо, даючи можливість для самостійної діяльності та пошукової роботи. Прикладом можуть стати твори для позакласного читання. А великі можливості мультимедіа на уроці літератури (фото, ілюстрації, архіви, аудіо, відео, фільми) - це великий плюс.

    ВідповістиВидалити
  10. Мені приємно, що і у нашій освіті почали звертати увагу не лише на відтворення вивченого матеріалу, а на здобування знань та вміння ними користуватись. Саме метод проектів дає змогу учням розвивати навички ХХІ століття. Хочеться використовувати знання, отримані мною у своїй практиці, про те є одна невеличка проблемка - обмеженість у вивченні матеріалу у часі за темами.

    ВідповістиВидалити
  11. Цей модуль допоміг вибрати та узгодити державні стандарти навчання з темою проекту.
    Вибрати цілі проекту.Розробити питання до проекту. Продумати питання, що допоможуть організувати учнів. Продумати критерії оцінювання.

    ВідповістиВидалити
  12. Цей модуль допоміг вибрати та узгодити державні стандарти навчання з темою проекту.
    Вибрати цілі проекту.Розробити питання до проекту. Продумати питання, що допоможуть організувати учнів. Продумати критерії оцінювання.
    15 червня 2011 р. 10:26 Плічко О.

    ВідповістиВидалити
  13. Хочу додати. Дуже корисно вислухати думку спеціаліста про відмінності методу проетів і проектної технологіїї. Все якось виясняється.
    Тиненик Ірина ЗШ №33

    ВідповістиВидалити
  14. Проект обов'язково повинен розвивати навички 21 століття, інакше це буде не проект, а реферат)).
    Проекти повинні бути ефективними та цікавими для учнів. Такі проекти будуть тільки допомагати учням в навчанні.
    В цьому модулі я розробила питання до проекту, узгодила держстандарти. Дуже корисно і все потихеньку встає на свої місця. Дещо не встигаю за часом, але буду намагатися))

    ВідповістиВидалити
  15. Під час роботи над модулем, познайомилась з навичками 21-століття.
    Під час реалізації проекту «Таємниці чи чудеса навколо нас» будуть розвиватися такі навички 21 століття:
    1. Креативність – генерування нових ідей, їх застосування та обмін ідеями з іншими;
    2. Інформаційна і медіа грамотність – вміння знаходити, аналізувати, обробляти, інтегрувати, оцінювати й створювати інформацію у різних формах;
    3. Комунікативні вміння – розуміння інших, вміння спілкуватися;
    4. Взаємодія і співпраця – вміння працювати в команді, бути лідером, виконувати різні ролі і обов’язки.
    Проект повинен бути цікавим для учнів, спрямованим на їх розвиток.
    Знання, отримані під час роботи в даному модулі, допомогли мені більш чітко побачити етапи планування проекту.
    Мельник Антоніна

    ВідповістиВидалити
  16. Ефективність методу проектів є беззаперечною. На мій погляд, у даній методиці закладені великі можливості для вирішення таких завдань, як подолання інертності та безініціативності учнів на уроках, боязні говорити іноземною через ймовірні помилки у мовлення. Робота над проектом розвиваєу школярів самостійність, творчість, активність, реально перетворює учня з об'єкта навчання в суб'єкт навчальної діяльності.
    Людмила Тищенко.

    ВідповістиВидалити
  17. Будь-яка діяльність є успішною тільки тоді, коли є особиста мотивація.
    Основою методу проектів, на відміну від традиційного навчання, є вмотивована діяльність учня, що виходить з його власних інтересів та власних цілей.
    В роботі над проектом учні набувають власного досвіду, вміння самостійно, критично мислити, робити аргументовані висновки; працювати в команді (групі), в парі,
    вміння брати на себе відповідальність за вибір, шукати та аналізувати інформацію...
    Успішність проекту залежить від вчителя:
    1)вдало підібрана тема і ключове питання, щоб зацікавити учнів;
    2) чітке планування проекту;
    3) роль вчителя - спрямовуюча, а не керуюча.

    = Синьогуб Ірина

    ВідповістиВидалити
  18. На мою думку, нова програма з інформатики намагається охопити всього багато і відразу: кількості годин не вистачає для якісного опанування тією інформацією, яку б хотілось донести до дітей, тим більше, що саме їм вона якраз і цікава.
    Метод проектів дає можливість розширити це пізнання за рахунок самостійного опрацювання певної частини матеріалу.

    ВідповістиВидалити
  19. Метод проектів вважаю дуже вдалим варіантом активного навчання, що дуже швидко і вдало сприяє формуванню таких якостей як самостійність та відповідальність.

    ВідповістиВидалити