четвер, 16 червня 2011 р.

Модуль 3. Рефлексія

Проаналізуйте, як цей модуль допоміг планування та створення Вашого проекту.

• Як використовувати Інтернет в підтримку мого викладання і навчання учнів?

• Як переконатися, що мережа Інтернет використовується відповідально і безпечно?

Обміркуйте те, як знання, отримані в цьому модулі, вплинуть на Ваше викладання і на якість навчання Ваших учнів. Запишіть свої судження.

18 коментарів:

  1. Для планування і створення проекту з'явились нові можливості через засоби Інтернету: Блог, Вікі, Гугл-документ. Це варто поширювати для роботи учнів та й учителів також.

    ВідповістиВидалити
  2. Інтернет дає нові можливості при викладанні та навчанні. Можна підняти зацікавленівсть предметом, так як дітей приваблює майже все, що пов'язане з комп'ютером; для дітей які хворіють - це можливість не запустити матеріал і мати зв'язок з вчителем через вікі, блоги, гугл-документи електронну пошту; можна приділити більшу увагу більш зацікавленим у предметі учням.
    Щоб переконатись, що мережа використовується відповідально і безпечно треба використовувати візуальний контроль за діяльністю учнів. Так як у нашій школі підключений до Інтернету один комп’ютер, то це легко зробити. Тому знання отримані у цьому модулі та обговорення колег будуть для мене у майбутньому надзвичайно корисними.
    Гребенюк Ольга

    ВідповістиВидалити
  3. Інтернет для навчання учнів відкриває дуже широкі можливості. Це і джерело додаткової інформації, і аудіо- та відео- лекції, і багато різноманітних тестових порталів для перевірки знань учнів.
    Переконатись,що інтернет використовується відповідально і безпечно можна тільки візуально під час уроку.

    ВідповістиВидалити
  4. Інтернет - не розкіш, а спосіб навчання
    (Cучасна школярська мудрість)
    Інтернет надає необмежені можливості для навчання. Інформація на допомогу шкільній програмі та самостійна дистанційна освіта - це реально з Інтернетом. Сьогодні з Інтернетом можна здобути дистанційну освіту. Це процес, значна частина якого здійснюється викладачем, віддаленим у просторі та часі від учня Можливість віднайти та здивувати всіх на уроці фактами, яких не має в жодному підручнику! В багатьох бібліотеках сьогодні можна знайти необхідний документ в ЕК (електронному каталозі), і замовити його копію за допомогою служби ЕДД (електронної доставки документів), а можна й почитати книгу в електронному варіанті. Інтернет виступає як довідкове електронне бюро. І взагалі Інтернет на сьогодні - це «КЛАСНО…»
    Людмила Олефіренко

    ВідповістиВидалити
  5. Інтернет - дуже "мощная вещь"!!! Величезні можливості надали нам для спільної роботи Вікі, гугл-документи, блоги тощо. І це не все. І дітям все це нове і цікаве.
    Щоб інтернет був безпечним, потрібний постійний контроль сервісів, які відвідують учні, постійне спілкування з ними на цю тему, роз’яснення та переконання, "что такое хорошо, а что такое плохо" в мережі Інтернет для дитини-підлітка
    Пузир Т.В.

    ВідповістиВидалити
  6. Інтернет - потужний іструмент у навчанні. Тут можна знайти будь-яку потрібну інформацію, обмінюватись інформацією, обговорювати і т ін. За допомогою Інтернету витель може контролювати та оцінювати знання, вміння учнів. Для того щоб учні використовували безпечний Інтернет потрібно виховувати в них культуру та правила користування ще з молодших класів. Плічко Ольга

    ВідповістиВидалити
  7. Під час роботи над завданнями модуля побачила багато цікавих прикладів. Як вчитель математики хочу створити закритий блог для спілкування з учнями та їх батьками. Впевнена багатьом батькам це буде зручно, а для дітей і цікаво і "модно". Також думаю про те як спробувати донести батькам думку про необхідність безпечного і відповідального використання інтернету дітьми.
    Тиненик Ірина

    ВідповістиВидалити
  8. Безпеку учнів у мережі Інтернет в процесі роботи над проектом можна забезпечити через ретельний відбір рекомендованих вчителем джерел. Перелік цікавих та корисних сайтів можна переслати учням у вигляді закладок , зроблених вчителем для конкретного проекту за допомогою спеціальних сервісів. На 100% гарантувати безпеку ніколи не можна, адже те, що діти можуть знайти в Інтернеті, значною мірою залежить від них та їх батьків, але мінімізувати ризики таким шляхом, на мою думку, можна.

    ВідповістиВидалити
  9. Інтернет є одним із джерел нової інформації
    Для переконання що мережа Інтернет використовується відповідально і безпечно, на мою думку, найкраще використовувати програми фільтри

    ВідповістиВидалити
  10. Я - "за" інтернет! АЛЕ в правильних межах. Для навчання, безперечно, це -великий плюс, особливо, дистанційно, щодо спілкування - 50*50, не варто забувати про реальні відносини між підлітками, дорослими. Але безпека залежить від усіх, вчителю варто давати "перевірені" джерела інформації, щоб було і зручно, і безпечно для школярів . Рябуха

    ВідповістиВидалити
  11. Під час створення проекту та і під час проведення уроків фізики, астрономії та інформатики намагаюсь прищеплювати учням етику в користуванні Інтернетом. Обговорюємо коректний пошук, вироблюємо вміння відшукувати інформацію.
    Під час роботи над проектом учні :
    1 етап – здійснюють пошук інформації, використовуючи різні джерела;
    2 етап – проводять опитування, анкетування, використовуючи Блог;
    3 етап – створюють «продукти» своєї роботи, використовуючи Гугл - документи та Вікі.
    Мені сподобалося, що в даному модулі дуже вдало порівнювалися різні засоби спілкування. У своїй подальшій роботі планую частіше використовувати різноманітні засоби спілкування.
    Мельник Антоніна

    ВідповістиВидалити
  12. Інтернет з усіма його величезними плюсами і можливостями та такими ж небезпеками існує незалежно від нас та нашої думки про нього. Це є звичайна реалія сьогодення. Як колись "Ленин и партия" так сьогодні наші учні та інтернет - єдині.
    То ж наше завдання - зробити все можливе, щоб наші учні використовували Інтернет в навчальних цілях, і зробити це навчання цікавим, насиченим і різноманітним.
    Інтернет надає величезні можливості в дистанційній освіті, підготовці до ЗНО, тощо. Донести таку інформацію для учнів, їх батьків може тільки вчитель, і про безпеку в мережі теж потрібно говорити як з учнями, так і з батьками.
    Я використовувала в своїй роботі мережу Інтернет для навчання математики та інформатики, в цьому модулі отримала нові знання та ідеї. Буду застосовувати на практиці.
    = Синьогуб Ірина

    ВідповістиВидалити
  13. Інтернет сьогодні - це така ж невід"ємна складова нашого життя, як вода і світло. Інтернет надає нам багато можливостей, а для дітей - це криниця, з якої можна і спрагу втамувати, і втопитися ненароком (пробачте за таке порівняння). Головний помічник дитині при роботі з Інтернетом - це дорослий. В школі - це вчитель, а вдома - це батьки. На жаль, є такі батьки, які не контролюють безпеку своєї дитини в Інтернеті, адже зараз в світі технологій, діти знають більше ніж батьки. Програми-фільтри - це дуже добре, але повинен бути ще й контроль.

    ВідповістиВидалити
  14. Сьогодні вже неможливо уявити навчання без інтернету, оскільки відбувається дуже швидке оновлення інформації. Питання лише в доцільності та раціональності його використання, також необхідно пам'ятати і про здоров'я дитини. Тому цілком згодна з коментарем Вікторії Шибістої.

    ВідповістиВидалити
  15. Мірошниченко Олександр Іванович

    Інтернет це певна база знань, але треба розуміти що необхідно використовувати перевиренні знання та достовірні. Учні повинні відокремлювати правдиву та неправдиву інформацію. Основна проблена постає в тому щоб розуміти яким сайтам можно довіряти а яким ні.

    Щоб переконатися, що мережа Інтернет використовується відповідально і безпечно? треба вчителем окреслити певні сайти які можно використовувати учням.

    ВідповістиВидалити
  16. Інтернет - це друг і порадник! Але, нажаль, там, де з'являється людина, обов'язково з'являється і смітник (природа теж наш друг і з нею зробили те ж саме).
    Тому і треба пояснювати дітям, що, якщо вони не "бомжі", то не варто їм лазити по смітниках, а краще обійти, бо там "погано пахне" (інколи такі порівняння краще діють на молодь, ніж чемні пояснення)

    ВідповістиВидалити
  17. Я викладаю німецьку мову. Тож Інтернет надає навчанню більшого динамізму, змінює його часові рамки. Учні використовують та розширюють своїмовні знання, отримують країнознавчу інформацію. Існують три області, в яких Ітернет може вивести роботу над проектом на новий рівень. Це комунікація, інформація та публікація. Створюються умови для отримання будь-якої інформації, доступ до статей, газет, журналів, аудіо- та відеоматеріалів різного характеру.

    За допомогою Інтернету можна вирішити цілий ряд дидактичних задач: удосконалювати навички та уміння читання, писемного мовлення, поповнювати словниковий запас, формувати та підтримувати стіку мотивацію до вивчення іноземної мови, розширити кругозір учнів, налагоджувати та підтримувати звязки і контакти зі своїми однолітками за кордоном.
    Щож стосовно безпеки - то це на сьогоднішній день питання досить проблемне.
    Людмила Тищенко

    ВідповістиВидалити
  18. Інтернет надає навчанню нові можливості у навчанні.Учні використовують та розширюють свої мовні знання. Але безпека залежить від усіх, вчителю варто давати "перевірені" джерела інформації, щоб було і зручно, і безпечно для школярів .
    Людмила Левченко

    ВідповістиВидалити