понеділок, 20 червня 2011 р.

Модуль 4. Рефлексія

Проаналізуйте, як основна ідея цього модуля допомогла Вам у плануванні та розробці Вашого проекту.
- Як створення роботи від імені учня допоможе мені ясніше зрозуміти очікувані результати
проекту та вдосконалити викладання?
- Як переконатися, що учні досягнуть поставлених цілей в ході розробки своїх проектів?



19 коментарів:

  1. Кажуть, що краще один раз побачити ніж сто раз почути, тож створення роботи від імені учня допомагає краще зрозуміти ідеї проекту ніби з середини. Побувавши у ролі учня вчитель зможе оцінити сильні і слабкі сторони роботи та внести корективи у планування та викладання.
    Переконатись, що учні досягли поставлених цілей в ході розробки своїх проектів можна за допомогою тестових завдань та контрольної роботи.

    ВідповістиВидалити
  2. Створення роботи від імені учня дає змогу краще зрозуміти основні труднощі, з якими учні можуть стикнутись у майбутніх проектах, а значить учитель зможе зробити відповідні акценти.
    Якщо робота над проектом відбувається згідно плану і в безпосередніх бесідах учні охоче діляться далеко ідучими планами на розвиток і вдосконалення проекту то Ви можете бути впевнені, що учні досягнуть поставлених цілей.

    ВідповістиВидалити
  3. Інколи варто "опуститись" до рівня учня, щоб краще зрозуміти можливі невдачі, або навпаки, легкість завдань. А ще так можна відчути критерії оцінювання. Створивши один проект повністю вчитель буде обачливіше створювати критерії оцінювання роботи учнів та давати посильні вікові завдання

    ВідповістиВидалити
  4. В процесі виконання роботи в ролі учня переосмислила окремі положення власного проекту, прийшла до висновку, що варто змінити завдання, які учні мають виконати до початку проекту. Крім того, вирішила для себе, як можна використати в подальшому результати роботи учнів.
    Для того, щоб учні гарантовано досягли запланованих результатів, варто ретельніше ставитись до діагностування, співставлення навчальних програм та стандартів з предметів, зміст яких має інтегруватись в ході проекту.

    ВідповістиВидалити
  5. В процесі створення учнівських робіт вчитель сам "проходить" шлях роботи над завданнями, бачить те, з чим зіштовхнуться учні. І, виходячи з цього, вчитель може до початку проекту ще раз скоригувати, можливо, завдання, запитання, критерії оцінювання роботи учня.
    Якщо будуть виконані всі завдання проекту і будуть дані відповіді на всі запитання, тоді можна ствержувати, що учні досягли цілей. Тому, важливу роль відіграє опитування та критерії оцінювання учнів.
    Пузир Т.В.

    ВідповістиВидалити
  6. В процесі створення учнівських робіт учитель бачить: як краще сформувати основні питання, щоб вони були зрозумілі учням, які проблеми виникають під час створення робіт
    На мою думку цілі проекту досягнуті тоді коли учень розуміє, що він взяв від даного проекту і де нові знання його допоможуть у майбутньому

    ВідповістиВидалити
  7. Працюючи над проектом у ролі учня, можеш відчути на собі, чи вдало сформульовані завдання, чи конкретні цілі стоять перед учнями. Тож розробляючи учнівські приклади, розумієш доцільність застосування ПТ при вивченні теми або розділу: легко-важко, просто-складно, змушено-добровільно, варто-неварто. Цілі будуть досягнуті, коли буде дана невимушена відповідь на проблемне питання проекту, проведений моніторинг роботи над проектом, виставлена оцінка за роботу. Рябуха

    ВідповістиВидалити
  8. створюючи учнівські роботи вчитель відчуває труднощі, які можуть виникнути в учня під час роботи над проектом. Також вчитель проходить всі кроки, які повинен пройти учень таким чином зможе в потрібний момент надати учню допомогу. Цілі проекту будуть досягнуті тоді, коли учень отримає повні відповіді на питання, коли зможе викоритовувати знання на практиці. Плічко Ольга

    ВідповістиВидалити
  9. ворчість учнів, новизна і оригінальність їх навчальної діяльності проявляється тоді, коли вони ставлять проблему і знаходять шлях її реалізації, працюючи в цьому проекті ми самі ставили проблему і самі її реалізували. На практиці, я вважаю, потрібно підвести "неявно" учнів під так би мовити їхню проблему, а творчі шляхи її реалізації вони знайдуть самі.
    Якщо будуть виконані завдання проекту і запитання не залишаться без відповіді, а також коли кожен учасник проекту одержить насолоду від праці, спрямованої на досягнення посталеної мети
    Людмила Олефіренко

    ВідповістиВидалити
  10. Звичайно іноді важко представити себе на місці дитини під час навчання, але мені допомагає просте життєве спілкування з учнями. Тоді краще встановлюється зв"язок з ними. При створення учнівської роботи краще вимальовуються цілі проекту.
    Якщо дитина під час проекту отримала щось нове й корисне, отримала відповіді на всі питання по цій проблемі, а також зможе нові знання використовувати та доносити до інших, тоді мета досягнена.

    ВідповістиВидалити
  11. Виконувати роботу від імені учня насправді не легко, але це дозволяє прослідкувати етапи, які буде виконувати учень, прослідкувати результати і порівняти їх з очікуваними результатами(так би мовити, погляд з середини) і як наслідок цього вдосконалити план проекту.

    = Синьогуб Ірина

    ВідповістиВидалити
  12. Перефразуємо відомий вислів "Плох тот солдат, который не мечтает стать генералом" на обернений "Плох тот генерал, который не был солдатом (или в нужный момент не может им стать снова)!"
    Так і вчитель: як можна намагатись донести певний навчальний матеріал до дитини, якщо ти сам не відчуваєш його саме "по-дитячому".
    Виконання учнівських робіт в проекті дає колосальну можливість відчути це.
    Один з варіантів перевірки досягнення мети: використання таблиць З-Ц-Д (Знаємо-Цікавимось-Дізнались (Досягли)), які учні заповнюють від початку до завершення проекту

    ВідповістиВидалити
  13. Безумовно корисно було виконати роботу від імені учнів, зрозуміла, що успішного виконання учнями завдання проекту потрібно для деяких моментів сформулювати чіткі інструкції, а також на власному досвіді зрозуміла, як легко відволіктись в процесі, тому треба передбачити більш тісний зв'язок з учнями для запобігання цього. Сподобалась ідея колеги про використання таблиць З-Ц-Д.
    Тиненик І.Б.

    ВідповістиВидалити
  14. Не можна навчити тому, чого не вмієшь сам, а тим більш оцінити те що зроблено іншим. Створення роботи від імені учня сприяє формуванню розуміння складних моментів в ході розробки проектів, спонукає до пошуку оптимального варіанту їх вирішення та пояснення як це зробити, а відповідно і допомогає вдосконалити викладання.

    ВідповістиВидалити
  15. Роблячи презентацію та вікі-сторінку від імені учнів розумієш як треба поставити питання для більш повного розкриття проблеми.

    Для перевірки досягеної мети треба зроби критерії оцінювання

    ВідповістиВидалити
  16. Перш, ніж вимагати від учнів щось зробити потрібно самому детально проаналізувати та пройти дослідження даної проблеми, щоб потім, у процесі роботи над проектом можна було вчасно надати відповідну фахову допомогу, бути готовим дати відповіді на питаня, що можуть виникати у ході вивчення того чи іншого питання

    ВідповістиВидалити
  17. Коли створила роботу від імені учня, то побачила сильні та слабкі сторони, зрозуміла з якими труднощами можуть стикатися учні. Взагалі більш серйозно підійшла до критеріїв оцінювання проектної діяльності учнів.
    Щоб переконатися в тому, що учні досягли поставлених цілей, потрібно здійснювати контроль протягом всього проекту, намагаючись не зменшити при цьому самостійність учнів. Критерії оцінювання повинні охоплювати всі види індивідуальної та групової роботи, здійснювати само оцінювання, оцінку роботи учня в групі.
    Мельник Антоніна

    ВідповістиВидалити
  18. створюючи учнівські роботи вчитель відчуває труднощі, які можуть виникнути в учня під час роботи над проектом. Також вчитель проходить всі кроки, які повинен пройти учень таким чином зможе в потрібний момент надати допомогу учневі.
    Людмила Левченко

    ВідповістиВидалити