четвер, 23 червня 2011 р.

Модуль 7. Рефлексія

Як заняття і матеріали цього модуля допомогли Вам у плануванні та створенні Вашого проекту?
Які матеріали допоможуть запровадженню компетентнісно орієнтованого навчання?
Як ІКТ можуть бути використані для підтримки навчальної практики?

18 коментарів:

  1. Всі матеріали для роботи над проектом слугують створенню компетентного учня. Адже, працюючи з тими самими інструкціями, він вчиться отримувати інформацію сам і обирати спосіб роботи над завданням, що вировляє в дитині навички людини 21 століття.
    Це пошук матеріалів для роботи, створення і дотримання плану роботи над проектом, колективна робота над документами, контроль наявних та отриманих знань в процесі роботи з проектом тощо.

    ВідповістиВидалити
  2. Будь-яка допомога, чи порада, а особливо похвала підбадьорюють учнів до якіснішого виконання роботи. Якщо перед ними буде все у електронному або паперовому вигляді - являтиметься підказкою, або спонуканням до виконання того чи іншого завдання. Тому ресурси по супроводу та підтримці учнів повинні вплинути на них позитивно.

    ВідповістиВидалити
  3. Всі матеріали для роботи над проектом слугують створенню компетентного учня. Адже робота в проекті вчить
    • вирішувати проблеми; використовувати власний досвід; самостійно займатися власною освітою.
    шукати:
    • добувати інформацію; уміти працювати з документами та класифікувати їх; консультуватися в експертів (вчитель);
    думати:
    • критично мислити; мати власну позицію та формувати власну думку; оцінювати соціальні звички, пов’язані зі здоров’ям, споживанням, оточуючим середовищем;
    співпрацювати:
    • уміти працювати в групі; приймати рішення; уміти домовлятися; улагоджувати суперечки та конфлікти.
    Братися за діло та адаптуватися:
    • нести відповідальність; уміти організовувати свою роботу; уміти знаходити нові рішення; бути стійким перед труднощами.
    Тобто розвиваються навички людини 21 ст

    ІКТ можуть бути використані для
    представлення значного обсягу інформації, враховуючи й можливості мережі Інтернет;
    сприяння отриманню навичок використання можливостей мережі Інтернет
    відкритий доступ до всіх матеріалів;
    Людмила Олефіренко

    ВідповістиВидалити
  4. Будь-які матеріали, створенні у рамках проекту допоможуть запровадженню компетентнісно орієнтованого навчання, так як проектна технологія – це досить нова для учнів технологія навчання, де комп’ютер використовується значно частіше ніж зошит та підручник. Це надає нові можливості для виявлення прихованих здібностей учнів.
    ІКТ можуть бути використані під час навчальної практики для:
    -пошуку інформації;
    -для спілкування з однолітками, вчителями, батьками, як в рамках проекту, так і поза ним;
    -для поглиблення та перевірки знань;
    -для презентабельності своїх робіт;
    -для отримання нових знань, вмінь та навичок при роботі з мережами;
    -для вдосконалення культури спілкування у мережах.

    ВідповістиВидалити
  5. Всі матеріали, створенні у рамках проекту допоможуть запровадженню компетентнісно орієнтованого навчання, завданням якого є : формування мотивації вивчення математики, формування комунікативних умінь, соціально-культурний розвиток особистості, формування вміння вчитися. Запровадження проектної діяльності внавчальний процес є основою формування самодостатньої особистості школяра, здатного до творчої самореалізації; поглибити вивчення окремих тем, ліквідувати прогалини у знаннях учнів. Плічко Ольга

    ВідповістиВидалити
  6. Матеріали, які були створені під час проекту всі направлені на запровадження компетентно орієнтованого навчання, адже учні вчаться отримувати знання самостійно, самостійно обирати форми і методи роботи у проекті для найкращого результату.
    Для підтримки навчальної практики коли всі навчальні теми і проекти вже позаду можна запропонувати учням міжпредметні проекти, або проекти з тем, які не ввійшли до шкільного курсу предмету.

    ВідповістиВидалити
  7. Час навчальної практики дозволяє поглибити знання з предмету, зацікавити учнів предметом і як засіб для цього є ІКТ: показати цікаві досліди (хімія, фізика), які не ввійшли до шкільного курсу, але будуть цікавими дітям, познайомити і дати можливість попрацювати з різними навчальними програмами;
    робота в мережі Інтернет (з предмету) - он-лайн тести, пошук додаткової інформації, розв'язування прикладних задач, що вимагають пошук та обробку інформації, робота над газетою чи буклетом тощо.

    Під час навчальної практики можна створити проект, який охоплював би декілька навчальних дисциплін; запропонувати учням проект на тему, що їх хвилює на даний момент (можливо це суспільний проект або виховний).

    = Синьогуб Ірина

    ВідповістиВидалити
  8. Теоретичний матеріал модулю та обговорення дозволили переосмислити власний погляд на організацію проектної діяльності учнів, можливості інтеграції, використання ІКТ, оцінювання роботи в проекті.
    Проектна діяльність учнів сприяє формуванню життєвої компетентності, формуванню цілісної картини світу, інтегрує знання з різних предметів в повсякденне життя дитини. Використання ІКТ в сучасному світі - не самоціль, а засіб, що сприяє формуванню навичок спільної діяльності в постіндустріальному суспільстві, в умовах економіки знаь. Вміння співпрацювати в мережі, дистанційно, працювати над спільними документами, оцінювати роботу інших та коригувати власну діяльність – все це навички, необхідні сьогоднішнім учням для інтеграції у завтрашнє суспільство.
    Івашньова С.В.

    ВідповістиВидалити
  9. Погоджуюсь sp думкою Пані світлани про проектну діяльність і згодна, що така діяльність і формує компетентність.
    Щодо використання ІКТ для підтримки навчання, то робота над даним проектом сприяла винекненню сильного бажання, в своїй роботі використовувати можливості Інтернету для тіснішого контакту з батьками (можливо блог) і сайту для підтримки учнів.
    Тиненик Ірина

    ВідповістиВидалити
  10. Заняття і матеріали цього модуля безумовно допомогли мені у плануванні та створенні проекту, запровадженню компетентнісно орієнтованого навчання. Які саме? виокремити дуже важко, оскільки це взаємоповязаний комплекс, тому мабуть всі.

    ВідповістиВидалити
  11. Всі матеріали модуля допоможуть у впровадженні компетентнісно орієнтованого навчання (мотивація, комунікативні умінь, вміння самонавчатися тощо).
    ІКТ може бути використаний пошуку інформації, для взаємозв"язку з учнями, батьками, для представлення та захисту своєї роботи

    ВідповістиВидалити
  12. Багатьом відома така притча:
    Звернувся до монаха бідняк:м "Дай мені рибу! Я голодний".
    Монах мовчки віддав йому вудку.
    Повчальний характер притчі зрозумілий: треба жавати не стільки їжу, скільки засіб її добування. Цей висновок стосується цілей та завдань, що постали перед сучасною освітою в інформаційному суспільстві для виховання компетентної особистості.
    Поступово на зміну традиційній системі приходить особистісно зорієнтоване, традиційні методи змінюються інноваційними, які передбачають зміщення акцентів у навчальній діяльності, її спрямування на інтелектуальний розвиток учнів, збільшення частки репродуктивної діяльності.
    Ідеально відповідає цій потребі проектна діяльність

    ВідповістиВидалити
  13. Робота в модулях має покрокову структуру, тому і планування, і створення проекту збирались за певною схемою. Це дуже добре. ПТ, на мою думку, пошириться більш впевнено в усі шкільні предмети, тому що завдяки цій технології створюються оптимальні усмови для розвитку особистісних структур учні, формуються його життєві компетентності та виробляється власний продукт діяльності. Рефлексія є невід"ємним атрибутом компетентнісно орієнтованого навчання. Уже своїм проектом "Вдивлятися пильно у світ..." вирішую проблему додаткового читання творів, які не входять в обов"язковий мінімум для читання. Також я "за" дистанційне навчання предметам.

    ВідповістиВидалити
  14. Всі матеріали створені в рамках проекту допомогають у створенні компетентного учня.Адже робота над проектом має бути спланована,прогнозуюча.ІКТ може бути використаний пошуку інформації, для взаємозв"язку з учнями, батьками, для представлення та захисту своєї роботи.
    Людмила Левченко

    ВідповістиВидалити
  15. Погоджуюсь s думкою Світлани Івашньової про проектну діяльність і згоден, що така діяльність і формує компетентність

    Проектна діяльність учнів сприяє формуванню життєвої компетентності.

    ВідповістиВидалити
  16. Використовуючи матеріали модуля, інтегруючи їх у навчальний процес, я вважаю, мені вдастьсявирішити більш ефективно цілий ряд дидактичних завдань:
    Формувати:
    - стійку мотивацію іншомовної діяльності учнів на уроці на основі систематичного використання "живих" матеріалів, обговорення не тільки питань до текстів підручника, а й "гарячих" проблем, які цікавлять всіх і кожного;
    - соціокультурну компетенцію в процесі діалогу культур, культуру спілкування;
    - навички та вміння читання, безпосередньо використовуючи автентичні матеріали мережі Інтернет різного рівня складності.
    Людмила Тищенко

    ВідповістиВидалити
  17. Матеріали даного модуля допомогли у плануванні та реалізації мого проекту. Ще раз звернула увагу на особливості втілення проектної технології , на важливість кожного етапу проведення проекту.
    Мені здається, що сама проектна технологія допомагає формувати компетентного учня, який може самостійно висувати гіпотези та відшукувати шляхи для реалізації поставлених цілей.
    ІКТ можуть бути використані під час навчальної практики для пошуку та опрацювання різноманітної інформації, для оформлення та презентації своїх робіт, для отримання нових ЗУН, для спілкування з однолітками, вчителями, батьками тощо.
    Антоніна Мельник

    ВідповістиВидалити