четвер, 23 червня 2011 р.

Модуль 6. Рефлексія

Як робота в даному модулі допомогла Вам удосконалити Ваш проект?

Як керівник проекту може допомогти своїм учням стати самостійними?

Як можна врахувати і підтримати різні освітні стилі і здібності своїх учнів?

18 коментарів:

  1. Робота в даному модулі допомогла покращити диференційований підхід до оцінювання учнів

    Керівник проекту повинен надавати учням можливість розвивати власні ідеї (і заплановані, і ті,що виникли під час роботи над проектом), аналізувати їх, самостійно оцінювати їх. Треба тільки слідкувати, щоб це зміцнювало проект.

    Щоб краще врахувати і підтримати різні освітні стилі і здібності учнів потрібно давати їм посильну індивідуальну роботу.

    ВідповістиВидалити
  2. Для того, щоб учні стали самостійними, керівник проекту повинен зацікавити, мотивувати, стимулювати дослідницьку діяльність. І як результат - бажання до самовдосконалення.
    Щоб врахувати і підтримати різні освітні стилі і здібності учнів треба використовувати творчий підхід, враховуючи захоплення, талант учнів.

    ВідповістиВидалити
  3. Робота над цим модулем звернула ще раз увагу на диф.підхід в навчанні.
    Щоб учні стали самостійними, вони мають виконувати роботу самостійно: від початку і до кінця (вміти обрати завдання, виконати його вчасно, якщо виникли труднощі, то попрацювати ще більше, щоб з ними справитися, вміти захистити свою роботу). Але цьому передує ВЕЛИКА робота вчителя, щоб їх цього навчити: робити це саме, але спочатку в малих частках, поступово збільшуючи.
    Щоб врахувати, треба здійснити різносторонній аналіз: потреби учнів, їх можливості, прагнення. Щоб здійснити: треба дітей зацікавлювати.

    ВідповістиВидалити
  4. Найкращим аргументом для учня є не оцінка вчителя, а похвала від учнів. Потрібно навчати школярів не лише критикувати відповіді товаришів, а шукати те зерно, яке побачив учень при роботі над проектом, чи просто відповіддю біля дошки. Тому робота в даному Модулі6 допомогла над створенням дидактичних матеріалів для перевірки знань, умінь та навичок.

    ВідповістиВидалити
  5. Для того щоб сприяти самостійній роботі учнів вчитель повинен дати їм можливість вибору
    1.Вигадати, створити свої засоби та способи, тобто зробити завдання творчим.
    2.Визначити, якої інформації не вистачає, і відшукати її в довіднику, підручнику, іншому джерелі.
    3. Запитати у вчителя як у компетентного фахівця

    Щоб краще врахувати і підтримати різні освітні стилі і здібності учнів потрібно розробити такі завдання (можливо і індивідуальні) та створити середовище, налаштоване на персональний талант дитини.
    Людмила Олефіренко

    ВідповістиВидалити
  6. Для того, щоб учні стали самостійними керівникові проекту потрібно зробити вдалу мотивацію, врахувати індивідуальні особливості класу та учнів, кожного разу створювати ситуації успіху, шукати можливості об’єктивно підбадьорити своїх вихованців у разі невдач.
    Щоб врахувати різні освітні стилі та здібності своїх учнів потрібно їх вивчати та враховувати при плануванні своєї роботи. Також можна запропонувати зміни стилю з метою експерименту, інколи учень може відкрити для себе кращі здібності.

    ВідповістиВидалити
  7. Щоб зацікавити учнів процесом здобуття знань, слід створювати проблемні ситуації шляхом постановки питань, на які учні дадуть відповідь після вивчення конкретного матеріалу, порівняння й аналізу. Для організації самостійної навчальної діяльності необхідно забезпечити її посильність, доступність і різноманітність, враховуючи при цьому вікові та індивідуальні особливості учнів. Контролювати роботу учнів, буде зрозуміло, на скільки учні вміють виділяти головне, над чим ще треба попрацювати і вияснити, чи вміють учні лаконічно і суттєво виражати свої думки. Плічко Ольга

    ВідповістиВидалити
  8. Щоб навчити учнів працювати самостійно, насамперед потрібно відійти від традиційної ролі вчителя, не давати готових відповідей, а направляти, спонукати до дії, до пошуку. (На мою думку, не просто це змінити в собі, і на початковому етапі й учні чекатимуть прямої допомоги, конкретної відповіді).
    І ще, щоб учні самостійно й успішно працювали над проектом, цьому має передувати кропітка праця вчителя по організації, плануванню проекту.

    = Синьогуб Ірина

    ВідповістиВидалити
  9. Згодна з п. Оленою - для школярів оцінка однокласників часо важить більше, аніж оцінка вчителя, тому використання різних підходів до оцінювання важливе для формування адекватної самооцінки кожної дитини. Маетірали модулю певною мірою допомогли меня щонайменше встановити напрямок, в якому потрібно рухатись у повсякденній професійній діяльності. Планую вдосокналювати оцінювальний інструментарій.
    Івашньова С.В.

    ВідповістиВидалити
  10. Післі роботи в цьому модулі ще краще зрозуміла, що успішна самостійна робота учня - результат якісної підготовчої роботи вчителя і гарної мотивації.
    Тиненик Ірина

    ВідповістиВидалити
  11. Робота в даному модулі допомогла зосередитися на процесі оцінювання і ще раз проаналізувати диференційованний підхід у навчанні. Саме за організацію цого процесу в проекті повністю відповідає вчитель.

    ВідповістиВидалити
  12. Більш детально розглянула в цьому модулі диференційований підхід і оцінювання учнів
    Для розвитку самостійності учнів слід використовувати індивідуальне завдання для кожного учня, головне, щоб учень САМ зміг його зробити. А то як іноді буває - дадуть дитині завдання - а роблять батьки.
    Щоб врахувати і підтримати різні освітні стилі і здібності своїх учнів, потрібен знову диференційований та індивідуальний підхід до кожного учня.

    ВідповістиВидалити
  13. Щоб допомогти своїм учням самостійно в спокійній обстановці працювати над проектом, керівник може заздалегідь підготувати для кожного учня протокол самооцінювання учнем рівня самостійності своєї роботи та скласти критерії оцінки готовності портфоліо разом з календарним планом проекту.

    ВідповістиВидалити
  14. Всі згодні, що кожна дитина потребує індивідуального підходу як у вихованні, так і у навчанні. Диференційовані завдання мають не аби яку роль, тому що від простого завдання дитина йде до складного, а далі виникає можливість проявити творчість, неоднозначніть у вирішенні проблеми. Підтримати учні, але не нашкодити, зацікавити, а не навязати. Тоді учень стане і союзником, і партнером вчителя. Рябуха

    ВідповістиВидалити
  15. Формування навичок самотійної роботи та самоосвіти на сьогоднішній день є надзвичайно важливим завданням. Вчитель має використовувати різноманітні методи і форми організації навчальної діяльності, які дозволяють розкрити суб'єктний досвід учнів. Це
    - створення атмосфери зацікавленості кожного учня у роботі класу;
    - стимулювання учнів до висловлювань, використання різних способів виконання завдань, права на помилку одержання неправильних відповідей ;
    - використання в ході уроку дидактичного матеріалу, який дозволяє учневі обрати найбільш значущі для нього види і форму навчального змісту;
    - заохочення намагань учня знаходити власний спосіб роботи (вирішення задачі),

    - створення педагогічних ситуацій спілкування на уроці, яке дає змогу кожному учневі виявити ініціативу, самостійність, вибірковість у способах роботи; створення ситуацій для природного самовираження учня.
    Людмила Тищенко

    ВідповістиВидалити
  16. В цьому розділі мене наштовхнуло на думку що треба частіше використовувати технологію пробленного навчання

    ВідповістиВидалити
  17. Планування проекту повинне бути плановим,прогнозуючим.Завдання мають бути випереджальними.Для організації самостійної навчальної діяльності необхідно забезпечити її посильність, доступність і різноманітність, враховуючи при цьому вікові та індивідуальні особливості учнів. Контролювати роботу учнів, буде зрозуміло, на скільки учні вміють виділяти головне,
    Людмила Левченко.

    ВідповістиВидалити
  18. Робота в даному модулі допомогла поглибити знання з використання диференційованого підходу до оцінювання знань учнів.
    Перед початком проекту вчитель повинен розробити чіткі критерії оцінювання та сформулювати основні та тематичні питання, продумати мотивацію участі учнів у проекті. Під час роботи над проектом вчитель повинен давати можливість учням висловлювати свої ідеї, пропонувати різні шляхи вирішення проблем, але слідкувати, щоб це не зашкодило суті проекту.
    Щоб врахувати здібності дитини, потрібно знати про них, тобто використати різні методи для виявлення індивідуальності кожного учня. Це можуть бути завдання навчального та психологічного виду.
    Антоніна Мельник

    ВідповістиВидалити