четвер, 9 червня 2011 р.

Модуль 2. Рефлексія

Напишіть про те, як матеріали цього модуля допомогли Вам спланувати і розробити свій проект.

Як тематичні питання сприяють процесу навчання моїх учнів?
Як планувати поточне особистісно-орієнтоване оцінювання школярів?
Подумайте про те, як знання, отримані в цьому Модулі, вплинуть на Ваше викладання та навчання Ваших учнів. Запишіть свої думки, ключові ідеї і питання або можливі проблеми, які можуть у зв'язку з цим виникнути

18 коментарів:

  1. Мірошниченко Олександр Іванович

    Тематичні питання біль детальніше направляють учнів у напрямку, якому веде їх вчитель.
    Оцінювання треба планувати так щоб оцінити усіх учнів + на кожному етапі досліджень(проекту)+отриманий результат всієї групи.
    Знання другого модуля дають можливість більш ширше використовувати методи контролю та оцінювання учнів.

    ВідповістиВидалити
  2. З кожним новим тренінгом по іншому дивлюсь на створення проектів. Щось змінюється, щось залишається - незмінним є планування роботи над проектом.
    Тематичні питання деталізують рооботу учнів, створюючи пролемні питання, для вирішення яких і потрібно працювати у групі.
    Оцінювання варто спрямовувати на врахування вкладу кожного у роботу групи.

    ВідповістиВидалити
  3. В усіх проектах цей етап та розробка системи оцінювання для мене найважчі. Але цього разу все відбувається трохи легше. Мабуть завдяки саме добре розробленим матеріалам блоку. А отримані знання точно вплинуть на мою подальшу роботу.
    Тиненик Ірина ЗШ№33

    ВідповістиВидалити
  4. Тематичні питання конкретизують ключове, що полегшує роботу учнів.
    Робота над проектом цієї версії дуже схожа на ту, до якої ми звикли, а от оцінювання тут проводиться більш детальніше, включає різні методи контролю.
    Направляюча презентація вчителя повністю по-кроково розписує роботу учасників проекту.
    Людмила Олефіренко

    ВідповістиВидалити
  5. Якщо вчитель добре продумує тематичні питання, то учням набагато простіше шукати інформацію та генерувати власні ідеї. На мою думку вдало підібрані питання - залог успішного проекту. Оцінювання треба планувати, щоб чітко прослідковувався особистий вклад кожного учня в ту чі іншу діяльність та можна індивідуально оцінити знання кожного.
    Гребенюк Ольга

    ВідповістиВидалити
  6. Тематичні питання - це вже пів справи. Чітко сформульовані вони "вказують" учням як, що і за чим робити. Цей модуль, як і два попередні здебільшого тренують наше вміння працювати у вікі-середовищі, але все ж акцентують увагу на особистісно-орієнтованому оцінюванні школярів.

    ВідповістиВидалити
  7. тематичні питання дають змогу зрозуміти суть ключового. Учнів треба оцінювати на кожному етапі їх роботи. В модулі2 я створила публікацію, але не маю місця для неї в проекті. Плічко О.

    ВідповістиВидалити
  8. Тематичні питання допомагають учнм вибрати правильний (для вчителя) напрямок роботи над проектом, відповісти на головне питання проекту.
    Оцінювання: до початку проекту необхідно з-ясувати, що саме знають ваші учні з даного питання. Під час роботи над проектом необхідно постійну увагу приділяти поточному оцінюванню задля адекватного виміру вкладу кожного до роботи над проектом. Для цього необхідно розробити поточне оцінювання для кожного учня (чи то поточні опитувальники, чи журнали для само- та взаємооцінювання), і, звичайно, оцінювання наприкінці роботи над проектом.
    Знання даного модуля нададуть можливість краще використовувати методи контролю та оцінювання учнів під час різних форм робіт при викладанні предметів.
    Пузир Т.В. ЗОШ № 13

    ВідповістиВидалити
  9. Тематичні питання допомогають учням ширше засвоювати теоритичний матеріал ,деталізувати поставлене проблемне запитання.
    Учнів трема оцінювати на кожному етапі роботи,враховуючи внесок у загальну справу.
    Знання другого модуля особисто мені"підказали" як можна вподальшому оцінювати роботи учнів.
    Людмила Левченко.

    ВідповістиВидалити
  10. На мою думку, тематичні питання мають зорієнтувати учня в тому, які теми будуть опрацьовані учасниками проекту. Особистіна орієнтація в даному випадку полягає в тому, що кожен учень має визначити індивідуальну освітню таректорію в рамках проетку як на сонові самодіагностики, так і за допомогою вчителя. В результаті роботи над матеріалом модулю переосмислила роль діагностування в процесі підготовки плану проекту.

    ВідповістиВидалити
  11. На мою думку тематичні питання сприяють розкриттю теми проекту
    Поточне оцінювання необхідно виконувати на будь – якому етапі проекту, оскільки оцінка є одним із способів стимулювання учнів. Одним із найкращих способів оцінювання знань учнів є комп’ютерне тестування

    ВідповістиВидалити
  12. Триада питань проекту - це, практично, на 80% - зроблений проект, вони важливі як і по одному, так і в цілому. Іноді можливо рухатися від навчальних питань до проблемного, а в інших випадках проблема дає можливість розкрити ключові на навчальні питання.Оцінювання - важливе тому, що дає можливість перевірити школярів (розуміння роботи, яка виконується, прогрес при її виконанні, вклад кожного учня в розробку проекту). Стимул є завжди, а для дослідження - це головне. Н.Рябуха

    ВідповістиВидалити
  13. На мою думку тематичні питання дають можливість спрямувати роботу учнів у потрібному руслі. Від точності формулювання тематичних питань залежить швидкість включення в роботу та напрям пошуку інформації.
    Я вважаю, що оцінювання діяльності учнів у проекті – найголовніше у плануванні проекту. Тому що кожен учень повинен отримати оцінку. Тому під час планування оцінювання намагаюсь розробити критерії індивідуальної роботи та роботи у групі.
    Під час роботи над модулем поглибила свої знання з планування навчального проекту, познайомилася з різними методами оцінювання й звернула увагу на те, настільки доречним є звернення до батьків у вигляді публікації.
    Мельник Антоніна

    ВідповістиВидалити
  14. Я вважаю, що тематичні питання покликані допомогти учням правильно зрозуміти і дослідити ключове питання.
    Матеріал модуля досить докладно пояснює, яким чино мають формулюватися тематичні питання, та як як має проводитись і що включає в себе оцінювання проектів.
    Людмила Тищенко.

    ВідповістиВидалити
  15. Тематичні питання необхідні для чіткої спланованої роботи учнів над проектом, адже, як правило, тема проекту і ключове питання не є вузькоокресленими. Саме тематичні питання вказують учням напрям дослідження. Виконання проекту чітко обмежене у часі, особливо навчального, тому ефективність роботи учнів напряму залежить від сформульваних тематичних питань.
    Особлива увага в даному модулі приділяється оцінюванню учнів. Це складний і відповідальний момент в роботі над проектом - розробка критеріїв оцінювання на всіх етапах роботи.
    Отримані знання в цьому модулі щодо оцінювання учнів буду використовувати в роботі.
    Цікавою знахідкою цього модуля стала для мене публікація для батьків.
    = Синьогуб Ірина

    ВідповістиВидалити
  16. Добре подібране й цікаве тематичне питання змушує учнів задуматися і приступити до розв"язку проблеми. Оцінювання треба планувати дуже ретельно, щоб оцінити вклад кожного учня. Як правило, в проекті всі учні зацікавлені і погані оцінки - це велика рідкість.
    Матеріали цього модуля дають можливість краще використовувати методи контролю та оцінювання учнів при роботі над проектом.

    ВідповістиВидалити
  17. Чомусь так склалось, що розуміння того як правильно поставити ключове та тематичні запитання пройшло повз мене....
    Тепер, завдяки цьому модулю, стало зрозуміліше.
    Гадаю, що тематичні питання сприяють більш глибшому розумінню теми, що вивчається. Учень має можливість не поверхнево пробігтися по матералу, що, в кращому разі надається підручником, а більш детатльно зануритись у вивчення проблеми

    ВідповістиВидалити
  18. Запитання взагалі спрямовують мислення на пошук відповіді, залучають до розумової праці, спонукають до пізнання, найкраще це реалізують проблемні питання. Але роль тематичних питань також є не менш важливою, оскільки вони допомагають грунтовно і поетапно дослідити проблему.

    ВідповістиВидалити